PIKNIK NAUKOWY - 2008

sobota, 30 kwietnia 2011

CZY TO JUŻ KONIEC ?




1 maja dobiega końca konkurs "NAJLEPSZY BLOG PISANY PRZEZ MŁODEGO NAUKOWCA". Szczerze mówiąc, to trochę mi żal, że to już koniec. Przyzwyczaiłem się do, prawie codziennego, pisania. Z ogromną ciekawością zaglądałem na blogi innych uczestników. Wielu interesujących rzeczy dowiedziałem się czytając te blogi. Mam nadzieję, że nie przestaniecie pisać i czasami coś ciekawego zaprezentujecie. Dziękuję wszystkim piszącym za wspaniałe blogi oraz Tym, którzy zechcieli czytać również mojego bloga. Może i ja przyczyniłem się do wzbogacenia czyjejś wiedzy? Cieszę się bardzo, że mogłem wziąć udział w tym konkursie. Była to dla mnie wspaniała nauka i zabawa. Życzę wszystkim uczestnikom powodzenia i bardzo serdecznie wszystkich pozdrawiam!
                                                                                       Piotr Kociołek



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz